Avatar billede snifx Nybegynder
18. februar 2010 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

BSOD: hvori består denne fejl?

Hej Eksperter

I dag har jeg (for første gang nogensinde) oplevet hele tre BSOD, på min ellers så pålidelige maskine (se screendump af BlueScreenView):
http://www.madslykke.com/download/bsod.gif

Men hvad betyder fejlen - og hvordan undgår jeg den fremover?

På forhånd tak!

/Mads
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 16:17 #1
Problemer i registrering databasen - regcure påstås at kunne afhjælpe fejlen
Avatar billede snifx Nybegynder
18. februar 2010 - 17:14 #2
Kan du uddybe det nærmere?
Hvor i registreringsdatabasen ligger fejlen?
Har du evt. et link?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. februar 2010 - 17:20 #3
På Spywarefri er der udtryk for nogen utilfredshed med Regcure
bla. fordi den fjerner for meget. http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/50823/#389642
Prøv hellere først med den gratis Ccleaner.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Avatar billede snifx Nybegynder
18. februar 2010 - 17:27 #4
Hvor fremgår det, at min bsod skyldes en fejl i registreringsdatabasen?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 17:40 #5
"Hvor fremgår det, at min bsod skyldes en fejl i registreringsdatabasen? " Hvis du er så meget i tvivl, så se bort fra min kommentar
Avatar billede snifx Nybegynder
18. februar 2010 - 17:47 #6
Jeg vil bare gerne se kilden, så jeg selv kan læse lidt om det - det er såmænd derfor :)

Jeg er nemlig lidt skeptisk for at installere et nyt (og for mig ukendt) program, uden først at kende lidt til det.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. februar 2010 - 17:59 #7
Avatar billede snifx Nybegynder
06. januar 2011 - 17:07 #8
lukkes