Avatar billede eop Nybegynder
18. februar 2010 - 12:48 Der er 1 kommentar

Search settings v. 1.2.3.

Gennem den seneste uges tid har jeg haft et mærkeligt problem med min stationære pc, som kører Windows XP og IE8.
Hvis jeg glemmer at skrive www i adressefeltet (f.eks. jp.dk istedet for www.jp.dk)
popper der en dialogboks op med følgende tekst:
"Please wait while Windows configures search settings v. 1.2.3.
Search settings will now close all instances of IE before continuing".

Så kan jeg klikke på Cancel, og så bliver dialogboksen stående, eller jeg kan klikke Ok, og så lukker IE ned.

Jeg har scannet for virus, malware o.s.v. men det har ikke løst problemet, heller ikke på Google har jeg kunnet finde en løsning.
Jeg har kunnet downloade et program der hedder Search settings v. 1.2.3, men det er jeg vel ikke interesseret i???

Jeg vil blive meget glad, hvis der er nogen der kender en løsning på problemet.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen,
Elisabet Ø. Petersen
Avatar billede eop Nybegynder
19. februar 2010 - 19:40 #1
Problemet er løst. Det var et program, der hedder Search Settings v. 1.2.3, der havde sneget sig ind på computeren.