Avatar billede boerbedst Nybegynder
17. februar 2010 - 21:39 Der er 5 kommentarer

ekstern skærm virker ikke

hej jeg har lige et spørgsmål. igår gik min bærbar amok! med blå skærm og der stod at windows ikke kunne reperere det. så min ven der er lidt af en it nørd installere windows 07 på den. grunden til jeg har en ekstærn skærm til min bærbar er fordi bærbar skærmen er gået i stykker. men efter jeg har fået installeret windows 07 på bærbaren kan jeg ikke skifter over til den eksterne skærm.- og min ven ved ikke hlet hvad han skal gøre. og bærbaren siger den ikke kan finde nogle skærme. PLZ hjælp ved ikke havd jeg skal gøre
17. februar 2010 - 21:53 #1
Velkommen til E. ...

Hmmm ...bærbaren siger den ikke kan finde nogle skærme... hvordan 'siger' den det når primær skærm er istykker ?

Har du/han 100% styr på WIN7 driverpakker som passer til hardwaren ?
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
17. februar 2010 - 23:18 #2
der er vel ikke tilfældigvis en "fn" knap og så en anden knap imellem "F" tasterne der skal symbolisere en skærm ? den kunne du jo evt prøve med ?
Avatar billede Vandreren Novice
18. februar 2010 - 11:18 #3
Hvis W7 ikke har genkendt grafikkortet, så har den heller ikke opdaget VGA-porten (eller hvad der nu bliver brugt) og kan ikke sende signal til den eksterne skærm.
07. marts 2010 - 12:31 #4
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede abh Praktikant
05. november 2017 - 10:21 #5
Har en HP bærbar med Windows 7. jeg tilslutter skærm 2 til VGA stikket men PC vil ikke vise skærm 2, når jeg går i kontrolpanelet for skærmopløsning er det kun skærm 1 der er vist.
Når jeg trykker på FN+F4 tasten står der på skærm 2 "No Signal"
Hvad kan jeg gøre?