Avatar billede mikaelch Novice
17. februar 2010 - 16:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billigste sted at host med disse krav enten server eller webhotel , hvad vil i anbefale?

Billigste sted at host med disse krav enten server eller webhotel

Drupal hjemmeside skal det kunne klare
99 % op tid
2 GB plads kan udvides , evt. hurtigt ,jeg regner dog aldrig med over 30 GB ,med alt kan ske
Plads til domæner 60
Gerne mindste 5 IP eller mere
Gerne mere plads end 1000 mb i e-mail , jeg får tit e-mail med billeder fra stripper
Vil også på et tidspunkt udvide med en webshop måske
Jeg har Ikke råd til flere 1000 kr. per måneden , dette skal også tænkes på
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
17. februar 2010 - 19:08 #1
Hvad med http://www.servage.net/

Jeg er godt tilfreds med dem.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. februar 2010 - 18:19 #2
Hej

Med så mange domæner og god oppetid ville jeg nok personligt overveje en server. Derved er det kun dig som er på udstyret og selv står for 100% af resourcerne på en server.

Jeg bruger selv www.unitspeed.dk til nogle af mine domæner og er yderst tilfred med dem. Det er en international udbyder mener jeg og lave en del i udlandet.

Ved at fik pris på en server til et projekt engang hvor prisen var fornuftig. Prøv evt at sende dem en mail med dine specifikationer.
Avatar billede mikaelch Novice
19. februar 2010 - 00:20 #3
det skal også kunne klare trafik fik ikke det med , hjemmesiden bruger 4 GB trafik ugentligt eller 20 GB månedeligt .jeg regner med mere trafik
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. februar 2010 - 16:38 #4
Hej

Jeg ville nok gå efter en dedikeret server hos en udbyder når du har denne trafik og hvis du f.eks. har billeder og video. Derved har du selv fri hænder og at det giver dig frihed da det kun er dig som er på serveren.
Avatar billede mikaelch Novice
19. februar 2010 - 20:18 #5
Findes der en dansk og billige , er dårlige til engelske

billigste priser for danske server jeg har hørt om i danmark koster fra 2000 kr op efter , der kan klare over 25 GB trafik og har plads til mine domæner

plads krav regner med 30 GB og god plads til billeder sendes i
e-mail til mig bare 100 billeder fylder jo over 100 MB
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. februar 2010 - 23:08 #6
Jeg kan huske da vi fik priser på servere til et projekt så var der mange forskellige priser. Men dem jeg kan huske er unitspeed som hvade nogle ok priser efter min mening og ikke i 2000 kr klassen. Du kan se deres side for server her http://www.unitspeed.dk/dedikeret/index.htm

Prøv evt at skrive til dem og få et tilbud. Det skader jo
ikke :-)

Med server er det ikke som med webhotel. Med server kan du selv styre en del i opsætningen til mail, plads, domæner osv.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
20. februar 2010 - 16:33 #7
Har en side hos http://webhosting.dk til 20-30 kr./mnd. der trækker omkring 40-60 GB trafik/mnd. - da jeg oprettede mig stod der at limit var 100 GB/mnd., nu er det vist sat ned til 50 GB, men der har du også stadig et stykke op.

Om de accepterer erotisk indhold ved jeg dog ikke
Avatar billede mikaelch Novice
27. februar 2010 - 01:29 #8
prøver og skriver til den danske server udbyder

webhosting.dk tilbyder.dk vidste ikke server hvor man har plads til flere domæner
Avatar billede mikaelch Novice
08. marts 2010 - 16:47 #9
kun en der sat sit svar som et svar evt. flere svar hvad jeg kqn vælge af billige server
Avatar billede mikaelch Novice
12. marts 2010 - 16:16 #10
ville i alle ligge det som svar , så jeg kan afgive point

er der flere svar
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. marts 2010 - 15:19 #11
Håber du fandt en løsning.