Avatar billede seo-web Nybegynder
17. februar 2010 - 13:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opsigelse Skandiaweb

Hey

Har en kunder der er hos Skandiaweb.. Men som de fleste der haft med skandiaweb at gøre ved, så har de 3 måneders opsigelse op til en periode.. Men derudover låser de jo også folk i 24 måneder er det lovligt og er der nogen der har erfaringer med at komme ud af skandiaweb.

Jeg vil gerne flytte kunden over på en billigere løsning, men Vil gerne lige vide om det er muligt at komme ud af deres låse-aftale. ??

--
Dennis
Søgemaskineoptimering
SEO Guide
SEO Kursus
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2010 - 13:33 #1
Helt og aldeles irrelevant for dit spørgsmål, men Eksperten har også regler og de siger blandt andet at reklame-signaturer ikke er lovlige.
Avatar billede seo-web Nybegynder
17. februar 2010 - 13:37 #2
Tænkte jeg ikke lige over da jeg postede, brugte blot min signatur fra andet bb forum... men spørgsmålet er temmelig relevant da kunden her mindre end et par dage til at reagere i hvis han skal opsige sit abbonement hos skandiaweb.. så en redaktør må lige korrigere mit indlæg, hvis muligt.... og tak for beskeden.
Avatar billede aburami Nybegynder
17. februar 2010 - 14:09 #3
Det må vel være noget med nogle kontrakter eller noget kunden har skrevet under på, eller læst inden han bestilte domæne/hotellet. Så hvis det er blevet oplyst af firmaet, er der intet ulovligt bag det :-)..
Avatar billede seo-web Nybegynder
17. februar 2010 - 16:37 #4
Det kan du have ret i.. Jeg mente bare at have hørt at der var lavet om på reglerne omkring opsigelse af webhoteller.. Uanset havd de så end havde skrevet under på. Men jo selvfølgelig har kunden skrevet under på en kontrakt som han har læst. Selvom han erkender at det med bindingen / opsigelsen ikke var noget han bed mærke i dengang. Men det står i kontrakten og så er det nok som du skriver fuldt lovligt.

--
Dennis
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2010 - 17:58 #5
Uanset om man skriver under eller ej må man ikke stilles ringere end loven - men en ting at lægge mærke til her er, at det formentlig ikke er et webhotel der er købt men en specialdesignet pakke (fordi der formentlig er sat unikt design op samt noget kode) og der findes også undtagelser, som gør det lovligt at gå ud over grænsen. Derfor vil det kræve betydelig flere oplysninger at komme tættere et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:49 #6
kommet videre?
Avatar billede seo-web Nybegynder
05. april 2010 - 12:42 #7
Ja er kommet videre - Det endte med at vi opsagde abbonementet som var som du sagde en del af en pakke og derfor uopsigeligt i flere måneder. helt præcis 12. Men vi er der hvor vi udvikler det nye  sideløbende med at kunden så betaler til det gamle.
Avatar billede seo-web Nybegynder
05. april 2010 - 12:42 #8
Ja er kommet videre - Det endte med at vi opsagde abbonementet som var som du sagde en del af en pakke og derfor uopsigeligt i flere måneder. helt præcis 12. Men vi er der hvor vi udvikler det nye  sideløbende med at kunden så betaler til det gamle. - Prøver lige igen... point skulle gerne gå til soze :-)
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 12:50 #9
så skal jeg lægge et svar først - og det kommer her.