Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
17. februar 2010 - 12:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHPGedview slægtsforskningsprogrammet giver problemer

HEr været MEGET tilfreds med udssendet af slægtsforskningsprogrammet phpgedview, men der er sket noget.
Pludselig får jeg fejlen:

ERROR 2: get_class() expects parameter 1 to be object, integer given
0 Error occurred on in function get_class
1 called from line 589 of file DB.php in function isError
2 called from line 550 of file DB.php in function connect
3 called from line 94 of file functions.php in function check_db
4 called from line 653 of file session.php in function require_once
5 called from line 69 of file config.php in function require_once
6 called from line 28 of file index.php

Fatal error: Call to undefined function AddToLog() in /customers/netadresse....

Hvad er der galt?
Og hvordan kommer jeg videre herfra??

Venlig hilsen en meget usikker bruger
JEsper
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
18. februar 2010 - 11:00 #1
Fandt selv løsningen.
Min udbyder one.com havde opgraderet deres SQLdims.
Jeg hentede den sidste nye version af phpgedview og lagde min backup op - så virkede det

En søgning på Google på fejlmeldingen viser at der er en masse derude der har samme problem.

JEsper
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
21. februar 2010 - 11:01 #2
Nå - nu opgraderede jeg til version 4.2.3.
Heldigvis havde jeg an backup liggende.
Problemet løst!

Jesper