Avatar billede Damkjer38 Nybegynder
16. februar 2010 - 23:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastetur på asus bærbar bøvler lidt

hej.
Nogen der kender til denne model eller noget om tasteturet på denne fætter.
http://www.shg.dk/Baerbare/ASUS-X61SL-6X002C-2152391.html

Har en K tast som trykker skævt som om noget sidder bagved og blokkere.
Var oppe idag ved prcdata hvor den er købt, men de kunne ikke lave den på stedet , men istedet skulle den sendes til københavn i en uge :(
Så valgte og vente lidt da jeg ikke kan undvære den.

Spurgte dem om man kunne ta tasterne af og se nedenunder hvad der var galt.
Det viste de ikke lol.

Nogen af jer som ved om man kan ta K tasten af som på et almindeligt tastetur ? uden at ødelægge det hele
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2010 - 23:17 #1
Man kan slet ikke sætte paralleller til almindeligt tastatur. De bærbare er ikke af samme kvalitet som de almindelige. Små fjedre og tapper er der til at holde knapperne på plads. Forsøger du at tage knappen af, er det næsten sikkert at du ikke får den til at sidde ordentligt igen. Har lige for 2 mdr siden haft en HP bærbar til rep for tastatur fejl, og det er hele tastaturet der skiftes. Sikkert det samme i din situation.
Avatar billede Damkjer38 Nybegynder
16. februar 2010 - 23:36 #2
Lige hvad jeg frygtede og hører :)
Avatar billede Damkjer38 Nybegynder
16. februar 2010 - 23:40 #3
hmm, hvor blev point dimsen af.
Den plejer da og komme så man kan gi point.

Selv om jeg havde håbet og hører at man selv kunne fixe tasteturet :)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 08:33 #4
bed synderen om at lægge et svar du accepterer sværere er det ikke - synderen er den hvis svar du kunne bruge
i øverste højre hjørne under

FAQ

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2010 - 15:31 #5
Hvis det er mig der er "synderen" lægger jeg lige svar her.