Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. februar 2010 - 20:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problem med internetside i IE8

Hej
når jeg skal ind på skat.dk og se eks. en årsopgørelse i skattemappen, så spørg den først om jeg vil hente fil, og det tillader jeg, men så står der bare:
Siden indlæses... Vent et øjeblik

og der sker ikke mere ???
Hvad kan der være galt ? har prøvet med forskellige årsopgørelser uden resultat....

har avast antivirus, windows firewall og defender aktiv, ved ikke om det har noget med det at gøre..
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2010 - 20:28 #1
Jeg havde samme problem og fik ikke løst det i IE...

Mener jeg brugte Firefox eller Chrome til det ...
Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. februar 2010 - 21:08 #2
okay, det virkede i min gamle pc hvor jeg havde Windows xp, IE 6 eller 7, og AVG antivirus, må da også kunne virke nu ??

Ingen de har kender løsningen ??
Avatar billede anders-j Nybegynder
15. februar 2010 - 21:42 #3
Ved ikke om det kan hjælpe, men oppe i adresse linjen, kan du trykke på noget der ligner et itu revet papir, som hedder "Compatibility view" tryk engang på den, og så tillad at indlæs igen.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. februar 2010 - 22:05 #4
takker jeg vil forsøge
Avatar billede ra__mus Nybegynder
16. februar 2010 - 18:16 #5
hmm havde ikke adobe reader til at læse pdf dok. så nu køre det :-)
læg i begge svar som tak for hjælp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2010 - 21:35 #6
Behold dem :)
Avatar billede ra__mus Nybegynder
17. februar 2010 - 22:14 #7
ok :-) men mange tak for hjælpen !