Avatar billede Beach Mester
15. februar 2010 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Block for f.eks youtube

Er det muligt at blokere for en IP eller side, og alt der ligger under den?
Maskinen kører XP SP3 og IE 8.0.6001.18702

//B
Avatar billede Vandreren Novice
15. februar 2010 - 15:36 #1
1. Du kan redigere hosts-filen.
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

2. Få dig en personlig firewall.

3. Eller tilføje domæner til "Usikre websteder", samt ændre sikkerhedsniveauet for de uskire websteder til højt i IE. Jeg mener at der er en indstilling, som vil blokere alle usikre domæner.

Jeg vil anbefale en personlig firewall.
Avatar billede Beach Mester
18. februar 2010 - 03:19 #2
Det blev så testet på en kær kollegas maskine, og sørme om ikke den effektive redigering af hosts-filen gav gode resultater.
Takker, lige hvad jeg skulle bruge. Kaster du lige et svar af til dine point... //B
Avatar billede Vandreren Novice
18. februar 2010 - 11:11 #3
Svar. :)