Avatar billede rix Praktikant
12. februar 2010 - 23:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gruppe

hej jeg ville gerne lave så mine bruger på min login system kan melde sig ind i grupper
grupper skulle vist ikke være en problem det er vel bare at bruge session så det står på ens profil ikke???
nu kommer den anden spøgsmål
inde i deres gruppe side skal der stå nogen ting det er vel igen SESSION der skal bruges ikke??
den sidste spøgsmål (og den vigtigste!!)
de skal have en EKS. teren side hvor de andre skal se på hvilken slags gruppe de er og hvilken optagelse krav er der hvordan laver man det der er 30 point på hver spøgsmål
Avatar billede agurken Nybegynder
13. februar 2010 - 00:20 #1
Du tager ikke skade af nogle punktummer og kommaer.

Og jeg forstod ikke helt dit tredje spørgsmål? Prøv at omformulere det :)
Avatar billede rix Praktikant
13. februar 2010 - 01:34 #2
okey
den externe skal bestå af teskt. hver gruppe deres egen extern side.
den skal så blive rettet af ledren af gruppen eller hvem der nu er blevet sat til det. så kan alle sammen gå ind på deres extern side og læse det. min spøgsmål er hvodan kan man lave så en bruger kan lave det og så blive vist. hvordan kan man lave det uden min indvirkning. her er hvad jeg regner med det skal gøres.
en medlem trygger på en knap derfra bliver der lavet en extern side. så kan han trykke på en anden kanp og skrive noget. F.EKS hej med dig .
så kan andre trykke på en link som bliver vist på hans menu. (hans data som er ofentlig og derfra komme ind på hans gruppes ektern side. kender i evt en hjemme side som kan give en hjælp til det.
Avatar billede majbom Novice
13. februar 2010 - 08:53 #3
som jeg forstår det er det som en privat tagwall, eller noget i den retning, som kan kan ses og skrives i af gruppens medlemmer?
Avatar billede rix Praktikant
13. februar 2010 - 18:00 #4
en eksembel lad os sige at linket ved mig er battelkamp.jex.dk er en link til min gruppes ekstern side når man trykker på den kommer man ind på en side hvor der er tekst det er så meningen at man kan lave en gruppe og så for man en side hvor man kan skrive (kan nu ikke beskrive det bedre
Avatar billede rix Praktikant
30. marts 2010 - 06:55 #5
denne komme vi vist ikke nærme ved men tak