Avatar billede skovjuul Nybegynder
12. februar 2010 - 03:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne folder med kørende .exe fil

Hola

Jeg er ved at lave et uninstall-program til mit program.
Mit problem er at få slettet det sidste i folderen dvs. uninstall.exe samt f.eks. c:\programmer\MinFolder (MinFolder skal slettes).
Hvordan gøres det?

Tak for hjælpen
Jesper
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
12. februar 2010 - 06:39 #1
Jeg bruger selv dette program
http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Godt nok er den fra en fransk hjemmeside men den er oversat til dansk så dansk kan sagtens vælges under installationen.

Og jeg plejer ved billed 2 og vælge slet (Hvis det helt skal slettes) som action, og så lås alle op (mener jeg den hedder)

Hvert fald ved mig skal den også nok spørge om og slette det efter genstart hvis den ikke kan låse det helt op uden genstart
Avatar billede skovjuul Nybegynder
12. februar 2010 - 12:05 #2
Tak for forslaget casoe, men nu er kategorien Programmering->Delphi, så jeg søgte en måde hvorpå jeg selv kan programmere en uninstall-funktion.
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
12. februar 2010 - 12:56 #3
Det må du undskylde, det havde jeg lige overset
Avatar billede skovjuul Nybegynder
20. juni 2010 - 08:51 #4
Endte med at blive via runonce-delen i registreringsbasen så vidt jeg lige husker.

Lukker og slukker