Avatar billede LuaFreak Nybegynder
11. februar 2010 - 20:34 Der er 6 kommentarer

Windows stifinder er holdt op med at fungere

jeg har undersøgt andres problemer om dette nævnte emne.
Jeg har fundet ud af at andre folks problemer var dannet af progammet " Nero ", Jamen det program har jeg ikke.
Oven i købet har jeg også downloaded det nye "windows pack 1" og det hjalp ikke.

hvad denne fejl gør ved min computer er at jeg åbner et program og den kommer op med dette "Windows Stifinder er holdt op med at fungere" "Windows Stifinder genstarter" og sådan bliver den ved.
hvad det gør er at den fjerner min proceslinje og det er ret klamt i min mening.

der må være nogen derude der havde det samme problem og ville kunne fortælle mig hvordan man kan fjerne dette problem?
Jeg har også kørt virusscan og det er ikke det som gør det.

nogen forslag?
computeren jeg bruger er en hp pavilion dv9000
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2010 - 20:53 #1
Nero var nu en tidligere version, der lukkede for adgang til kontrolpanelet - og det var så det.
Hvis du ved, hvornår fejlen startede, så lav en systemgendannelse til dagen før - det burde kunne klare det.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 20:53 #2
Har du prøvet en alm ufarlig  systemgandannelse fra før problemet opstod.?

Prøv evt fra fejlsikret med F8 under opstart

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx

fra fejlsikret

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/323ef48f-7b93-4079-a48a-5c58eec904a11030.mspx
11. februar 2010 - 21:05 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eks. -> http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/
Avatar billede LuaFreak Nybegynder
11. februar 2010 - 21:22 #4
1.cleas57 jeg har prøvet systemgendannelse men den ville kun gå en dag tilbage i tiden og det har stået på i 2 dage. jeg har ledt efter alternativer til at skrue endnu længere tilbage men det lykkedes ikke.
2.samsonjens jeg ved fejlsikret tilstand virker men det er ikke noget jeg er i interreseret i, da det er ikke lige noget jeg kan lide at kigge på ^^.

og karise_larry,
dette er en fejl i systemet så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal flytte mit spørgsmål fra denne kategori?

selvfølgelig er jeg glad for at i prøver at hjælpe men de indlysende svar kender jeg allerede.
jeg har prøvet alle alternativer men hvad jeg har brug for er en der har haft præcis dette problem og ved præcis hvad skyldes problemet og hvordan man løste det.
Avatar billede f-arn Guru
12. februar 2010 - 00:08 #5
det nye "windows pack 1"

Hvad er det?
Jeg har også kørt virusscan og det er ikke det som gør det.

Hvilken virus skan? Der findes jo både gode og dårlige!

Foreløbig har du kun overbevist mig om at det ikke er nero der er skyld i det!

------

Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Installer og start programmet, klik på fanen opdater, klik Tjek for opdatering, lav "Hurtig skan" under fanebladet "skanner"
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en log fra Hijackthis som du finder her:

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
Kør HijackThis, klik på "Do a systemscan scan and save a logfile"  kopier loggens tekst og send den herind.

Bemærk Hijackthis skal gemmes på computeren og ikke køres fra nettet

Mht.: Vista og Windows 7 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

NB Når du opdaterer Malwarebytes, så klik på Tjek for opdatering til den skriver at der ikke er flere opdateringer.
12. februar 2010 - 06:25 #6
...dette er en fejl i systemet ... ->

Citat: Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Og det er vist ikke det der er tilfældet her ?