Avatar billede tubber Juniormester
10. februar 2010 - 16:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linieskift

Lige et hurtigt kort spg.

Jeg har i min database et felt hvor der er rigtigt meget tekst, og vil gerne når det kommer ud får nogle linieskift bestemte steder.

Er der noget man kan indsætte der betyder linie skift, eller er jeg nød til at sætte et tegn in som jeg så senere laver til linie skift ?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
11. februar 2010 - 10:19 #1
Jeg har ikke kunnet finde en funtion som redigerer teksten i selve sql select's
Hvilket miljø får du uddata ?
er det mysql promt ?
php ?
html ?
Avatar billede tubber Juniormester
11. februar 2010 - 10:32 #2
henter det ind i en vb aplikation

måske løsningen er en ny tabel hvor hver linie skift udløser en ny record ?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
11. februar 2010 - 11:09 #3
Så check din vb application og se om der er nogle wrap options
Avatar billede tubber Juniormester
14. februar 2010 - 08:43 #4
Umiddelbart kan jeg ikke se nogle wrappers.
Løsningen blev for nu (efter at have fulgt en anden tråd) en ny tabel.