Avatar billede ra__mus Nybegynder
10. februar 2010 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gøre træ overflade pænere og mere ensartet

Hej jeg har et billede af en træflade de er lidt uens i overfladen. Hvordan får jeg den pæn og ensartet ?
Avatar billede prodic Mester
10. februar 2010 - 14:24 #1
Du kunne starte med at definere "uens" og evt. uploade billedet, så folk visuelt kunne se nærmere på sagerne.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
10. februar 2010 - 18:56 #2
træet er falmet nogle steder, så efterlyser en funktion der ligesom feks ved hud, kan gøre træet pænere
Avatar billede torotune Nybegynder
10. februar 2010 - 22:27 #3
Hvis du bruger Photoshop C3/CS4 kan du gå op i filters -> blur og så vælg den der hedder "Surface Blur". Rod lidt med indstillingerne der, det glatter overfladen ud.

Mvh.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
11. februar 2010 - 12:51 #4
okay torotune vil prøve det :-)
Takker og læg et svar !
Avatar billede torotune Nybegynder
11. februar 2010 - 18:30 #5
Der kommer et svar her.  Men selvfølgelig kun hvis du kunne bruge det :-)