Avatar billede Damkjer38 Nybegynder
10. februar 2010 - 10:22 Der er 1 kommentar

Cgi form eller ?

Vil gerne sige tak til zips for hjælpen til min form :O
Men den skal laves om desværre.
Så selv om det var perfekt det du lavede til mig, så dur den ikke.

Den skal kunne poste til html eller en DB, og vores webmaster foreslog at jeg lavede det i cgi.

Ved ikke om den måde den poster på nu kan laves om så den poster rigtig ?
eller om jeg virkelig skal til at bøvle med cgi som jeg ikke har meget forstand på

Siden kan ses her
http://www.dad-guild.dk/test.htm

opsætningen er perfekt , pga af zips hjælp
men skal bare være så vores kursister kan taste ind med den og så det gemmes på en måde at vores webmaster kan bruge det.

på forhånd tak for hjælpen :)
I gør sku et godt arbejde herinde

Jeg er Maler og ikke programør , så har lidt bøvl med det her
Avatar billede Damkjer38 Nybegynder
10. februar 2010 - 11:27 #1
http://www.dad-guild.dk/test.htm

har lavet en html link i den og lavet den til post.

men har ikke php eller asp på min hjemme side.
men regner med at sætte det til for at teste.

tror i at den vil poste som den er skrevet nu ?