Avatar billede ovec Juniormester
04. februar 2010 - 10:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

pst filer fra Vista til Windows 7 - Outlook 2003

Har netop installeret Windows 7 Home Premiun - i dual boot på samme harddsk som Vista på 2 partioner - har Office 2003 installeret i begge styresystemer -

Har exporteret en sikkerhedskopi af outlook pst filer fra Vista til mit dokumentlager på en seperat partion og prøver nu at importere pst filerne til Outlook på Windows 7 men den melder fejl efter en kort periode - den melder Outlook er holdt op med at fungerer og efter et øjeblik Microsoft prøver at finde fejlen eller sådan noget der ligner.

Har prøvet det flere gange og ind i mellem har den overført en del af materialet men ikke det hele.

Har tidligere anvendt export og import funktionen når jeg har lagt en image kopi ind i Vista og efterfølgende har hentet den nye sikkerhedskopi ind i Outlook - og dette uden problemer.

Har prøvet at afinstallere Outlook og geninstallere programmet uden virkning

Har lagt mærke til at det i Outlook billedet når programmet er åbnet  sommetider er 2 af de samme filer eksempelvis private mapper og indbakke - kan dette være fejlen, så den måske ikke kan finde ud af hvor den skal anbringe filerne i så fald hvordan får jeg fjernet disse extra mapper - disse forsvinder ikke ved at fjerne og installere Outlook.

Har talt med Microsoft og der oplyses at exporten burde kunne lade sig gøre - altså Office 2003 og Windows 7 arbejder sammen

På forhånd tak
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
04. februar 2010 - 10:09 #1
pst-filen kan være beskadiget. Har du prøvet at reparere:

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/ha010563001033.aspx
Avatar billede ovec Juniormester
04. februar 2010 - 10:17 #2
ok - hvordan kan man reparere den?

kan man undersøge om den fil jeg skaber under export er defekt.

Jeg har anvendt systemet i Vista mange gange uden problener
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2010 - 07:50 #3
Prøv at følge linket :-)

...men den fil du skal se efter er scanpst.exe.

Det sker af og til at filen man eksportere er korrupt, jeg vil bare være sikker på at den mulighed er udelukket.
Avatar billede ovec Juniormester
05. februar 2010 - 12:16 #4
Mangler der et link?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2010 - 12:21 #5
Sjovt, jeg kan se det i post #1, men her er det igen:

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/ha010563001033.aspx
Avatar billede ovec Juniormester
14. januar 2011 - 21:46 #6
lars_pcworld.dk - har installeret en nyerere - så jeg slutter denne - tak for hjælpen