Avatar billede maddog_em Nybegynder
04. februar 2010 - 00:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Upload billeder og filer til database

Hej

Jeg hr nu i snart meget lang tid, søgt efter et script hvor man kan uploaded billeder og filer til en database direkte fra web browseren.
Jeg har en hjemmeside hvor en bruger skal kunne lægge billeder og diverse office dokumenter ind, som så andre bruger skal kune hente.
Hvad r Jeres erfaringer hvad dur - g hvad dur slet ikke!

Er der en der ligger inde med et script, som vedkommende er villig til at dele - bare såjeg kan komme igang. Det er sikeret ikke det mn starter med, som er der til slut - men det kunne evt. give nogle ideer
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. februar 2010 - 00:08 #1
Du kan prøve dette:

http://www.freeaspupload.net/

Det virker :)

Men det kræver at du på webhotellet har rettigheder til at skrive til den mappe, som billederne skal uploades til. Det finder du dog hurtig ud af ved at downloade og lægge testfilen op på dit webhotel.  testfilen vil fortælle dig om du har rettigheden til det.
Avatar billede maddog_em Nybegynder
08. februar 2010 - 08:34 #2
Tjaa, det virker, men der er en del (meget) taste arbejde inden det virker, jeg havde håbet mere på at man kunne pege bestemte sider ud, som den så kunne lave om til pdf og mail til mig