Avatar billede Nordsten Nybegynder
03. februar 2010 - 22:28 Der er 1 kommentar

UPS

Jeg har brug for en UPS strømforsyning der  har noget længere batteritid end alm. UPS´ har. Så er mit spørgsmål - kan man frakoble det indbyggede batteri (der måske kun har kapacitet til 5-10 min.) og så tilkoble et stort bilbatteri ? Der kræves nødstrøm i 6 timer, og forbruget er kun ca. max 75w.
Avatar billede justrace Novice
04. februar 2010 - 07:34 #1
Hvorfor ikke bare købe en der kan klare det?

Et stort bilbatteri? Det kan ikke klare jobbet, da det er beregnet til at afgive støm i kortere perioder. HHvis der trækkes jævnt på det konstant, løber det hurtigt tør.