Avatar billede bas Forsker
03. februar 2010 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mødeindkaldelser på andres vegne?

Hej

Jeg har fået nedenstående spørgsmål fra en bruger.

Er det i Outlook 2003 muligt at oprette en mødeindkaldelse, hvor man ikke selv bliver indkaldt, og hvor mødet ikke bliver lagt i ens egen kalender?
Bruger har tilbudt at oprette mødeindkaldelser på andres vegne, men skal altså åbenbart ikke selv med til møderne.

Er dette muligt at oprette mødeindkaldelser på den måde, og hvordan gøres det i så fald?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede store-morten Ekspert
03. februar 2010 - 21:12 #1
Jeg tror det er Stedfortræderadgang der skal til:

Forfatter    Som stedfortræder kan du læse og oprette emner og redigere og slette emner, du har oprettet. En stedfortræder kan f.eks. oprette opgaveanmodninger og mødeindkaldelser direkte i den overordnedes opgave- eller kalendermappe og derefter sende begge emner på vegne af den overordnede.

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP052421431030.aspx?pid=CH063566511030
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. februar 2010 - 21:47 #2
Store.morten har ret. Det kan kun lade sig gøre via en af mødedeltagernes konto.
Oprettes mødeindkaldelsen fra egen konto, vil kontoindehaver altid figurere som afsender.
/ptj_11
Avatar billede store-morten Ekspert
17. februar 2010 - 22:35 #3
Var det løsningen?