Avatar billede FlemmingT Nybegynder
03. februar 2010 - 13:10 Der er 1 kommentar

Mistet ændringer i en vedhæftet fil, man har arbejdet i.

Min datter har har lavet en skoleopgave, hvor hun har mistet sine data. Jeg tror at det er foregået på denne måde:
Via mail har hun modtaget starten af opgaven ( word dokument ). Hun har åbnet det inde fra mail programmet ( Det der standard følge med Vista ), foretaget sine ændringer, trykket gem i word, men formentlig glemt at vælge gem, da hun har lukket emailen med den vedhæftede fil. Har selv genskabt problemet og prøvet at søge i alle filer ( også skjulte ) for at se om jeg kunne finde nogle filer, hvor data var midlertidigt lagret, men forgæves.
03. februar 2010 - 17:40 #1
Velkommen til E. ...

"Velkendt" problem. Har været op at vende en del gange...
Jo - Selve Word HAR gemt filen; men i en slags MAIL TEMP mappe, som systemet er opdraget til at ryde op i bagefter...

Nope - det er væk!

---

"Så kan hun lære det!" *S*
Gem altid et sted du 100% kan finde igen bagefter...