Avatar billede jesper44a Nybegynder
03. februar 2010 - 08:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktionen i Windows XP virker ikke! Hjælp!

Hej Eksperter

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med den her.

Når jeg åbner en mappe, f.eks. dokumenter, er der en knap oppe i værktøjslinjen som hedder SØG. Når jeg klikker på den sker der intet. Hvordan får jeg det til at virke. Jeg vil jo gerne have mulighed for at søge lokalt på computeren.
Jeg har prøvet at installere Windows Search, men det ligger bare som et selvstændigt program.

Håber at høre fra nogen af jer??

Mvh Jesper
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2010 - 18:21 #1
Avatar billede jesper44a Nybegynder
05. februar 2010 - 08:42 #2
Sådan! Så kan jeg igen. Mange tak! Hvordan virker det der point system? Nu skal jeg jo give dig nogle point? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2010 - 08:40 #3
Jeg lægger et svar her som du kan acceptere og give point.
Har været uden net siden 4 feb.