Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 22:38 Der er 6 kommentarer

CMS System på hjemmeside lavet i Frontpage?

HeeY Folks.

Jeg står overfor lidt af en udfordring. Jeg har efter længere tids arbejde fået stablet en hjemmeside på benene med programmet Frontpage udelukkende baseret på html koder.

Nu er mit problem så, at der virkelig bruges mange ekstra timer på at uploade nye nyheder og artikler, fordi jeg ikke har noget CMS-system tilknyttet min hjemmeside.

Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvordan jeg gør det eller måske udføre arbejdet for mig? Er villig til at give kontant belønning for ham/hende som kan hjælpe mig.

På forhånd mange tak.

Mvh. Jesper
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. februar 2010 - 23:29 #1
Hej Jesper,

Har du et link til hjemmesiden?
Hvor ofte opdaterer du den?

Hvis du ønsker et CMS-system, så skal hjemmesiden faktisk opbygges forfra. Først skal de nuværende ting fjernes fra serveren, derefter kan man installere CMS-systemet. Så skal designet implementeres sammen med eventuelle moduler og funktioner og til sidst skal alt indholdet indsættes i CMS-systemet.

Som du kan se kan man desværre ikke rigtig genbruge så meget af det du har lavet.
Jeg leverer Joomla CMS løsninger og hvis du er interesseret i et tilbud, så er du velkommen til at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk og skrive mig en mail.
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2010 - 00:05 #2
Jeps, om med et link, så vi kan se på det.
Avatar billede jesper44a Nybegynder
03. februar 2010 - 15:19 #3
Hej Jesper

Skriv en mail til mig på hg03jd@hotmail.com - med link til din hjemmeside.
Lad mig prøve at kigge på det, og lad mig vurdere på om jeg kan lave en Wordpress Template ud fra dit design. Skal du bruge hjælp til installation af wordpress finder vi også ud af det.

Mvh Jesper
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2010 - 21:20 #4
Min hjemmeside ligger på min harddisk - Er ikke lagt online endnu, fordi jeg mangler et nyhedssystem. :)

-> tino_bh
Jeg har kigget lidt på din hjemmeside og må sige det ser ganske attraktivt ud. Men desværre er jeg studerende og har ikke råd til at sætte penge af på det niveau som dine priser ligger i.
Men jeg takker mange gange for tilbudet.

-> Jesper44a
Du er hermed tilføjet på msn! =)
Avatar billede thb Nybegynder
04. februar 2010 - 14:15 #5
Du er også velkommen til at tilføje mig på msn: hemberg@tdcspace.dk hvis du ikke har fundet en løsning endnu.
Avatar billede jesper44a Nybegynder
05. februar 2010 - 08:17 #6
Hej igen.

Vil du ikke lige skrive bare en kort mail til mig, så jeg lige kan finde dig? :)