Avatar billede streller Nybegynder
02. februar 2010 - 18:55 Der er 2 kommentarer

Wampserver offline?

Jeg har lige installeret wampserver for første gang, men den står til at være offline.

Når jeg trykker på phpmyadmin eller på localhost kommer der blot en hvid side frem i Firefox.

Jeg har prøvet start og restart all services, men det hjælper ikke.
Avatar billede streller Nybegynder
03. februar 2010 - 00:59 #1
Update: Har fået wampserver til at være online nu, men alligevel viser den blot hvid skærm når jeg trykker på localhost og phpmyadmin :(

Skal siges at jeg bruger Windows Vista.
Avatar billede streller Nybegynder
04. februar 2010 - 15:05 #2
Anyone?