Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 17:37 Der er 1 løsning

Hvide striber i tekst

Hej…

Nu fik jeg købt en skærm som jeg har sat til min bærbar pc.

Skærm = Hp 2310i

Hvilke jeg er glad for.. Og det køre og ser godt ud

Men så opstår følgende problem:

Når jeg er inde på nogle hjemmesider kommer der hvide striber i teksten.

Fænomenet er især hvis jeg er inde på nogle sider og køre ned på siden med noget tekst, som ruller op under en bjælke og hvis jeg så ruller tilbage til toppe på siden er her nu  hvide striber i teksten.

Jeg har fundet udaf at jeg kan dobbeltklikke på teksten, forsvinder igen,,,,

Der er ikke tale om en bestem hjemmeside idet det sker mange steder, især der hvor teksten ruller op under en bjælker og så ruller ned igen kommer teksten nu frem med hvide striber ( håber i forstår hvad jeg mener )

Skyldes dette min nye skærm ( dette fænomen er ikke på den bærbar skærm hvor den er tilkoblet )

Eller

Skyldes det mit grafikkort ATI 3450. 256mb

Eller for meget kontrast eller gamma

Eller noget helt tredje….

Håber der er en der ved det for hvis det er skærmen,  må jeg aflevere den tilbage….

Win7 64 bit.

Grafik ATI 3450 256mb
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2010 - 05:32 #1
Jeg lukker denne, idet der ikke kom noget svar i løbet af et par dage..