Avatar billede reneljunggren Nybegynder
01. februar 2010 - 16:14 Der er 14 kommentarer

Drivere til ThinkPad T40 2373-42G

Hej
Er der nogen der ved om der findes drivere til Win7 og denne maskine: ThinkPad T40 2373-42G?
Og evt. hvor de kan hentes, Lenovos website virker ikke for tiden...
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
01. februar 2010 - 18:04 #2
Ja, der kikkede jeg også og jeg installerede også men uden den ventede effekt :(
Avatar billede kimtheman Novice
01. februar 2010 - 21:17 #3
Troede ellers du skrev du ikke kunne komme ind på deres side! Tja det er disse..
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
01. februar 2010 - 22:23 #4
Det kunne jeg heller ikke først, men den driver der kunne hentes den kan jeg ikke få til at virke.
Avatar billede kimtheman Novice
01. februar 2010 - 22:32 #5
Og hvilken præcis driver er det du snakker om!
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
02. februar 2010 - 00:01 #6
Primært driveren til det trådløse netkort.
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
02. februar 2010 - 08:19 #8
Hvis man rigtig nærlæser Lenovos sider står der vist ikke noget om at T40 supporteres i forhold til Win7!
Avatar billede kimtheman Novice
02. februar 2010 - 19:04 #9
Nåå det gør T40 vel ellers laver de vel ikke driver dertil. Og siden jeg linkede til før står der jo direkte "Supported ThinkPad systems are as follows:"
T40, T40p, T41, T41p, T42, T42p, T43, T43p og mange flere.
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
03. februar 2010 - 11:17 #10
Det kan godt være der står sådan, men nu har jeg forsøgt alt jeg kan komme på og jeg kan ikke få det trådløse netkort til at virke!
Avatar billede kimtheman Novice
03. februar 2010 - 11:35 #11
Nej så enten er det den kendte 50 cm fejl (ca. 50cm fra dig og skærmen) ellers er skidtet jo i stykker. Men få en du anser for at være bedre end dig tila t kigge på den. (Eller kontakt Lenovos)
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
03. februar 2010 - 14:18 #12
Det er ikke an fejl 40 og heller ikke en Poul Thomsen og jeg anser da dig som god nok :)

Har du selv forsøgt?
Avatar billede kimtheman Novice
04. februar 2010 - 21:18 #13
Nej nu har jeg ikke en ThinkPad T40 2373-42G og ej heller brug for en windows 7 driver. Jeg kan jo ikke sige andet end der står den passer til din model så...
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
06. februar 2010 - 09:56 #14
Hej igen - vi må jo have afsluttet denne sag.
Smid lige et svar!

Jeg har fundet ud af det og det var IKKE en fejl 40, men snarere en Poul Thomsen (fejl 40 = brugeren. En Poul Thomsen = en naturlig forklaring) Det stå i specifikationen at netkortet er et Intel 802.11b Wireless(MPCI), men det er det ikke det er et Intel Pro Wireless Lan 2100 3B Mini PC Adapter og så tror da pokker den anden driver ikek virkede :)!