Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2010 - 14:35 Der er 1 løsning

HTML-editor for flere personer med live-opdatering

Hej alle Eksperter

Jeg søger en editor, til simpel redigering af kode, der fungerer i samme stil som fx Google Wave. Flere personer skal kunne skrive i dokumentet samtidigt, og deres indtastninger vises straks på de andres skærme - det, der kaldes live-opdatering.

Jeg søger altså en almindelig simpel editor med kode-fuldendelse, farvelægning, indrykning og alle de her smådetaljer, som gør kodningen meget lettere, men som samtidig kan fungere med live-opdatering af indtastningerne, så flere personer kan redigere på samme tid... Eksisterer det?

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 12:36 #1
Lukker.