Avatar billede serverservice Praktikant
30. januar 2010 - 12:25 Der er 1 løsning

Ekspert til access datbase på Fyn/odense søges ?

Jeg søger en specialist til access database

Det er til en aktuel opgave samt samarbejde med mig (www.serverservice.dk) for fremtidige opgaver -

Arbejdet vil foregå enten via remote access eller hos kunden.

Du er freelancer og er mobil -
Du underskriver en samarbejdsaftale med timepris og betingelser som er rimelige for begge parter - og som vi bliver enige om.
Kunder er firma kunder og enkelte private på Fyn.

->Aktuelt opgave

Jeg har en database som anvendes til udskrivning af labels med firma oplysninger - den anvender 3 bat filer til udskrift og 3 tekst filer tiil tekster på labels.

Vi skal udskifte en standard tekst som indeholder firma oplysninger for min kunde.

Jeg har en kopi af alle filer der anvendes , men kan kun teste det endelige resultat på serveren .
Jeg har allerede nu ændret et par linier i tekstfilerne , men vil gerne have en der har ekspert viden i access til at se det igennem.

MVH Dennis S. Hansen
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
01. februar 2010 - 09:50 #1
Hej Dennis
Det er jeg helt sikker på jeg kan løse for dig.
Jeg er programmør med 21 års erfaring, man kan dog ikke lavet meget programmering uden også at røre databaser. Jeg har netop lavet en tilsvarende opgave for FFFD.
mvh
Poul-Erik