Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2010 - 15:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny skærm

Ny skærm :
Da jeg skal have en ny pc skærm vil jeg gerne høre Jer om disse to forslag er gode nok…
Er selv lidt lun på den LG….. Men kender ikke mærket så godt og er af den grund lidt tøvende…
Hvis i har helt andre forslag vil jeg gerne hør dem…..
Prisklasse op til 2000 kr…

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/skarm/PH244E1SB/philips-24-pc-fladskarm

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/skarm/LGW2443TPF/lg-23-6-pc-fladskarm
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
29. januar 2010 - 16:35 #1
Har haft en LG i 19 tommer, som jeg var rigtig glad for, og den fungere stadig. Har siden skiftet skærme et par gange da jeg har fået dem i julegave. Fik her til jul en Samsung Syncmaster p2450H (24 tommer) - den synes jeg er rigtig nice. De skærme du linker til har også et pænt design.
  Tror ikke du skal være nærvøs for at købe LG.
  Vil komme med med et forslag på Samsung Syncmasteren - synes der er et klar billede, både HDMI indgang, HMDI udgang i skærmen, Fuld HD osv. GL med valget :)
Avatar billede superanden Nybegynder
29. januar 2010 - 16:59 #2
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2010 - 17:32 #3
Att;  Jesper...

Kan godt se at den skærm  Samsung Syncmaster p2450H (24 tommer) du har er rigtig fed....

Og til en rimlig penge.....

Havde selv kig på en Samsug skærm, men den havde kun Dvi indgang og det har jeg ikke fra min pc......
Æv ÆV

Tak for dit gode svar..

Send svar for point
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
29. januar 2010 - 17:47 #4
Okay :) - har den kun analog (Det blå stik) ?
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2010 - 17:52 #5
Ja den har kun vga stik... Hmmm

Sender point efter dette indlæg