Avatar billede swarms Nybegynder
28. januar 2010 - 21:25 Der er 7 kommentarer

Enten skal jeg have anbefalet et accesspoint eller høre om alternativ til Yousee router.

Hej Eksperten, jeg er lidt utilfreds med min router fra Yousee. Det trådløse signal er ringe og jeg vil gerne have en router med usbport så jeg kan tilkoble en ekstern harddisk.

Routeren er en Netgear CVG824G v3 og den får forbindelsen fra et antennestik.

Er det enten mulig at skaffe sig en adapter så jeg kan få et ethernet stik så jeg kan sætte en router jeg selv har valgt til, eller kan jeg sætte et accesspoint til den nuværende router for at få et ordentligt signal?

På forhånd mange tak, mvh Bjørn
Avatar billede michaeltryl Seniormester
28. januar 2010 - 22:50 #1
følger lige med her
Avatar billede drenriza Nybegynder
29. januar 2010 - 08:38 #2
Betaler du ekstra til yousee for at have en trådløs router istedet for en ikke trådløs router?
Avatar billede swarms Nybegynder
29. januar 2010 - 08:58 #3
Jeg tror ikke jeg betaler ekstra for det, den fulgte vist gratis med.
Avatar billede swarms Nybegynder
30. januar 2010 - 09:57 #4
Bump
Avatar billede swarms Nybegynder
31. januar 2010 - 16:26 #5
Bump
Avatar billede drenriza Nybegynder
31. januar 2010 - 18:41 #6
Jeg ville disable den trådløse funktion i din router fra yousee og sætte denne til

Linksys Dual-Band Wireless-N Gigabit Router WRT320N
Bedste pris: 588,00 DKK
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=535105

Med den eksterne harddisk, har jeg aldrig høre at man kan få sådan på et netværk via et usb stick.

Jeg ville nok lave en hjemme server eller købe en nas hvis jeg var dig.
Avatar billede swarms Nybegynder
31. januar 2010 - 18:58 #7
Du har nok ret, jeg vil lige se om der kommer flere anbefalinger men mange tak for svaret!