Avatar billede allanknudsen Nybegynder
28. januar 2010 - 18:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007- mappen ulæst post er væk.

I outlook har jeg mange forskellige mapper til min indgående post fra forskellige personer/foreningen.
Imidlertid er mappen ULÆST POST FORSVUNDET måske slettet ved en fejltagelse.
Hvordan gendanner jeg mappen ULÆST POST uden at mine øvrige oprette postmapper forsvinder?
vh.
Allan
Avatar billede lx2ba Novice
29. januar 2010 - 00:28 #1
Du HAR vel kigget i "Slettet Post"?
Avatar billede allanknudsen Nybegynder
29. januar 2010 - 07:23 #2
Det er selve mappen "Ulæst Post" som er forsvundet.
Ja, jeg har kigget om den fejlagtigt er flyttet. Den ligger ikke i "Slettet Post"
vh.
Allan
Avatar billede dla Praktikant
29. januar 2010 - 08:42 #3
"Ulæst post" er ikke en mappe, det er blot et filter til en måde at vise det på. Nederst har du nogle knapper, Post, Kalender, Mapper osv. Tryk på Post, så kommer ulæst post-filteret frem. Jeg har engelsk version, men jeg mener det hedder Post. Mail på engelsk.
Avatar billede dla Praktikant
02. februar 2010 - 13:00 #4
Fandt du den ulæste post? Kunne du bruge svaret?
Avatar billede allanknudsen Nybegynder
02. februar 2010 - 17:38 #5
Lige for øjeblikket bøvler jeg med andet computerproblem. Men jeg vender tilbage når jeg er klar.

Men under alle omstændigheder mangler en mappe, der hedder "ulæst post". Jeg er med på, at jeg får en melding (filteret) om ny post i de respektive mapper, hvor posten er landet, jfr. min regel om, at ny post fra NN skal lægges i mappen NN. Men derudover skal man kunne åbne mappen "Ulæst post" som omfatter al ulæst post, uanset hvor posten er placeret.
vh.
Allan
Avatar billede dla Praktikant
02. februar 2010 - 18:02 #6
Rigtigt at du klikker på "Ulæst post" og så ser du al ulæst post, men det er altså ikke en mappe, blot et filter. Så snart du har læst den, er den jo ikke i den "mappe" længere. Men kald du den bare en mappe hvis du vil. "Ulæst post" kan du se når du på knapperne nederst har valgt "post". Vælger du "mapper" optræder "ulæst post" nemlig ikke, så jeg tænker det er det du har gjort, og derfor er den forsvundet.
Avatar billede dla Praktikant
01. juni 2010 - 08:24 #7
Hvordan går det med din ulæste post? Har du fundet den?
Mvh Dorit
Avatar billede papvin Nybegynder
18. maj 2011 - 07:52 #8
Dette er taget fra microsoft hjemmeside.

Tilføje en foruddefineret søgemappe
1.Åbn Post, peg på Ny i menuen Filer, og klik derefter på Søgemappe.
Tip!    Tryk på CTRL+SKIFT+P i dialogboksen Ny søgemappe.

2.Klik på Ulæst post og tryk OK

3. mappen er nu oprettet igen og du kan markere den som favorit.

Håber det hjalp.