Avatar billede maddog_em Nybegynder
28. januar 2010 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Radio button åben textarea

Hej

Jeg har 2 radio buttons, hvis den ene "Yes" arktiveres skal der ikke ske noget inden man trykker på submit og går videre til en anden side. Men vælges derimod "No" skal denne radio button åbne et textarea, hvor brugeren skal taste nogle oplysninger ind, inden man går videre med submit.

Hvordan får jeg arktiveret denne funktion der kalder textarea'et

Kode
//////////////////////////
<form method="post" action="project.asp">
<input name="hvad" type="hidden" value="Project HQ"/>

<input name="date" type="hidden" value="<% Response.Write "" & Date & "" %>
"/>
<td>
<p class="style12">Verified by:
<input type="text" name="brugernavn" size="20" /> </p>

<p class="style12">Project approved for Launch Stage<input name="godkendt" type="radio" value="Yes" checked="true"/>Yes or
<input name="godkendt" type="radio" value="No" />No

textarea
<textarea name="text-no" style="width: 381px; height: 67px">If no, write the resons here:</textarea>

/maddog
Avatar billede showsource Seniormester
28. januar 2010 - 14:11 #1
Det er javascript du skal ha' gang i.
Kan ikke lige koden i hovedet, men til start er textarea disabled, men ved markering i radiobutton bliver det "skrivbart"
Avatar billede platik Nybegynder
28. januar 2010 - 16:26 #2
Har din textarea ikke en visible=false du kan sætte? og så via VB kode ændre den til true når man vælger no?

Arbejder normalt med asp.net så ved det ikke med sikkerhed.
Avatar billede maddog_em Nybegynder
18. august 2010 - 13:32 #3
lukket pga manglende input, men tak til de der forsøgte