Avatar billede Majmik Nybegynder
27. januar 2010 - 16:58 Der er 1 løsning

Hjælp til at få Xdove til at virke

Hej jeg har installeret Xdove på Qnap 219p, har udfyldt de 6 trin i konfigureringen, mit problem er at jeg ikke kan sende eller modtage mails i Outlook. får denne fejl: "Det angivne servernavn blev ikke fundet på netværket.
Dette har jeg udfyldt i konto: "pop.majmik.dk ,smtp.majmik.dk ,user: vejrpc@majmik.dk , password: xxxxxxxx

Dette har jeg fået styr på:

Eget domæne: majmik.dk
fast ip
mx record der virker
fået åbnet port 25 hos Yousee

Jeg kan se se i logen på serveren at den modtager mail, jeg kan bare ikke få dem ud eller sende mail igennem serveren.

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig på rette vej

Hilsen
Mikael
Avatar billede Majmik Nybegynder
31. januar 2010 - 21:21 #1
lukker