Avatar billede fundus Nybegynder
27. januar 2010 - 16:55 Der er 2 kommentarer

Indy FTP plads i MB

Hej der ude. Er i gang med mit lille FTP program, og mangler ne kode til hvordan man i en label kan se hvor meget plads der er på min FTP server i mb. Nogle som har en ide til en kode eller ved hvordan. :/
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2010 - 03:51 #1
Den er nok umulig at løse.

Problemet er at der ikke er noget i FTP protokollen som understøtter det.

De mest gængse FTP servere viser heller ikke den info ved ls/dir.

Hvis du har mulighed for at køre en web app via HTTP på samme server kan du lave noget som henter den info og som også kan kaldes fra din Delphi app.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2010 - 02:46 #2
Tid at få afsluttet?