Avatar billede hkprofil Forsker
26. januar 2010 - 13:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Picasa

Jeg er blevet anbefalet at benytte Pacasa til lagring og deling af mine fotos. Indtil videre fungerer det fint, men på det seneste er jeg begyndt at få problemer når jeg skal ansigts-tagge? Billedet vises ikke, men kun et lille rødt kryds i hjørnet, og jeg skal ind og klikke på "Vis billedet i dets oprindelige kontekst" før jeg kan se det. Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre ved det?
mvh
Avatar billede yxos Nybegynder
28. februar 2010 - 15:55 #1
Hvilken version af Picasa ?
Har du problemet i det downloadede program, eller når du arbejder i dit webalbum.

Inden jeg svarer yderligere synes jeg du skal lukke nogle af dine gamle spørgsmål. Du har 615 udestående points, som du mangler at uddele for tidligere spørgsmål.
Det fremmer tit lysten til at svare på spørgsmpl, hvis man kan se, at der rent faktisk uddeles point, og at man ikke bare modtager et svar uden at give points :-)
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2010 - 17:44 #2
Jeg mener det Picasa 3.6 men jeg har indtil videre kun benyttet Webalbum.
Avatar billede yxos Nybegynder
28. februar 2010 - 18:10 #3
Ok, Webdelen altså.
Vil du ikke beskrive præcis hvad du gør, hvilke steps du tager, for jeg er ikke helt sikker på hvor præcis du er henne, når du får det røde kryds (som som regel betyder, at et billede, som en reference peger på, ikke længere findes)
Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2010 - 08:32 #4
Det er nu længe siden problemet har været der, så mon ikke det har løst sig selv. Tak for hjælpen, send venl. svar
Avatar billede yxos Nybegynder
10. marts 2010 - 08:58 #5
Jeg har ikke givet nogen løsning, så jeg synes du skal tage points selv.
Ellers tak :-)
Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2010 - 09:06 #6
SVAR