Avatar billede hitman3k Nybegynder
24. januar 2010 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lås kildekode

Hej

Jeg har ledt lidt efter det at låse så at brugen af en database ikke kan komme ind i kildekoden, men kan ikke rigtig finde noget jeg kan bruge.. en som kan hjælpe med en løsning til dette.

Jeg kender en metode hvor at man kunne det engang. men så kunne man bare trykke på shift tasten så var man uden om den spæring af koden.

Vi snakker om Access 2003.

Håber der er en som kan hjælpe..

PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede terry Ekspert
24. januar 2010 - 14:07 #1
If you convert the dB to an MDE file the code isnt accessible
Avatar billede terry Ekspert
24. januar 2010 - 14:09 #2
you could also take a look at this guide http://www.eksperten.dk/guide/314
which might give you some other ideas
Avatar billede terry Ekspert
24. januar 2010 - 14:26 #3
Thanks. Hope you could use the answer.