Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2010 - 06:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekstra skærm…..

Jeg overvejer om det er muligt at tilslutte en ekstra skærm til min bærbar….( er lidt træt af den lille skærm )

Simpelthen for at få et større skærmbillede har jeg overvejet at købe en skærm på 21 tommer og tilslutte den min bærbar….

Og der med bare at bruge min bærbar som " stationær" hvis i forstår hvad jeg mener…..

Nu er spørgsmålet bare…..

Kan jeg gøre ovenstående med et godt resultat,, jeg tænker her på om den bærbar kan håndtere denne skærm…..

Win 7 64 bit.
Grafik 256 mb
opløsing 1440 * 900
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2010 - 08:57 #1
Hej det ville jo være nemt bare at sige ja,men det ville nok være en ide om du ville fortælle hvilken bærbar og om hvilket skærmstik den har!
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2010 - 09:12 #2
Hp dv 7 1120eo....

stik :
External Ports 5-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro, or xD Picture cards
4 USB 2.0
1 VGA port
1 HDMI connector
1 eSata connector
1 RJ11 modem connector
1 RJ45 ethernet connector
2 headphones-out
1 mic-in
1 IEEE 1394
remote control infrared port
cable docking connector
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2010 - 09:23 #3
Det kan du roligt gå igang med den er i familie med min
Hp dv 7 1125eo,og den er der ihvertfal ingen problemer med at tilslutte en ekstra skærm til!
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2010 - 11:56 #4
Det lyder til at du har lidt erfaring med ovenstående,,,,

Tror det skal prøves med en større skærm,,,,,

Men du mener ikke der er inlagt nogle prolemer i dette set-up.

Smider du er svar,,,, til point...
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2010 - 12:08 #5
Der var overhovedet ingen problemer jeg havde først sat min fladskærm til med vga der havde jeg fint bilede men jeg skulle trække ekstra kabel til lyd, men med hdmi kabel var alt iorden!