Avatar billede wandaxp Praktikant
24. januar 2010 - 01:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reload af menu fra database?

Hej alle eksperter :-)

Jeg har et site hvor jeg med lidt javascript og en del ASP kode henter eller kategorier ud af en access database, men af en eller anden årsag så når jeg nu har været inde og ændre i databasen manuelt (Hentet databasen ned og ændre nogle oplysninger og lagt den tilbage igen) så bliver den stadig kun ved at vise det som de gamle oplysninger, dog er mnu punkterne nu bare tomme men den viser stadig de gamle menu punkter kan man ændre på dette?
Det er det samme hvis man tilgår siden fra en CP som slet ikke har besøg siden før (Det er stadig den gamle menu de får)?
Avatar billede wandaxp Praktikant
24. januar 2010 - 11:57 #1
Javascript koden er denne (Kunne forestille mig det var den fejlen ligger i?)

<script type="text/javascript" language="javascript">
function multilink(link1,link2) {
    window.parent.frames["MENU"].location.href=link1;
    window.parent.frames["HOVED"].location.href=link2;
}

function show_element(element_id)
    {
    // Hide the 'Show' link
    document.getElementById(element_id + "_show").style.visibility="hidden";
    document.getElementById(element_id + "_show").style.display="none";

    // Show the 'Hide' link
    document.getElementById(element_id + "_hide").style.visibility="visible";
    document.getElementById(element_id + "_hide").style.display="block";

    // Show the DIV box
    document.getElementById(element_id).style.visibility="visible";
    document.getElementById(element_id).style.display="block";
    }

function hide_element(element_id)
    {
    // Hide the 'Hide' link
    document.getElementById(element_id + "_hide").style.visibility="hidden";
    document.getElementById(element_id + "_hide").style.display="none";

    // Show the 'Show' link
    document.getElementById(element_id + "_show").style.visibility="visible";
    document.getElementById(element_id + "_show").style.display="block";

    // Hide the DIV box
    document.getElementById(element_id).style.visibility="hidden";
    document.getElementById(element_id).style.display="none";
    }
</script>
Avatar billede wandaxp Praktikant
24. januar 2010 - 13:11 #2
Afslutter spørgsmålet