Avatar billede simondid Nybegynder
22. januar 2010 - 22:48 Der er 1 løsning

media center byg. skærn kort.. og strøm besparende hardwear

hey

er nu blevet godt og grundigt træt af ps3 ikke kan afspille mine videoer og tekster der mangler og pis og papir. så vil sælge den. og bygge et media center..

1.
jeg har fundet midt kabinet
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=426661

2.
er det ikke noget med at intel har lavt en processer som gerne skulle kunne levere grafik og en 2,5 gz. hvad hedder de og hvad koster de.

3.
hvad skal jeg bruge af strøm forsyning.
4.
grafik kortet skal kunne levere hdmi. da det er den eneste indgang i fjern synet.
5.
fjernsynet skal bruges som skærm

men hvilken slaks hardwear skal jeg bruge.
hvordan i det hele taget setter man en maskine op som skal være have

lavt strøm forbrug
skal kunne lever hd video på et 50 tommer tv.
samt god lyde.
i en lydløs kasse som stadig er pæn
pris. max 5000 kr
harddisk har vi i forvejen så ingen problemer der
Avatar billede simondid Nybegynder
30. januar 2010 - 18:46 #1
lukket