Avatar billede feriboy Nybegynder
21. januar 2010 - 17:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

billede upload i mit script

Hej alle php-folks..

Jeg har et nyhedscript i php som kan det hele med oprette, slette, og redigere nyheder fra mysql. Jeg kunne meget godt tænke mig at man kunne koble eller indkode et billede-upload system ind i det. Den skal kunne upload uendelig antal billeder pr. nyhed da der kun er 1 admin der kan tilføje dem. Men man skal også have mulighed for at gå ind senere hen slette eller tilføje flere billeder i en nyhed.

jeg håber på at jeg får seriøse henvendelser fra folk der vil hjælpe.

Jeg kan forklar mere detaljeret over mail webmaster1234@live.dk

håber en af jer vil hjælpe.. vil jeg værdsætte rigtig meget..

ville meget gerne give 1.500 point men blev sku overrasket, kan højst kun give 200 :(  men ellers må vi lige snakke om det over mail, hvis det er for lidt ;-)
Avatar billede hullabulla11 Nybegynder
04. februar 2010 - 21:01 #1
har en billed opload til at ligge du kan få, du skal bare lige mail til mig på simon.ross.sejersen@gmail.com.

men har kun sat den til at kunne opload jpg billeder. hvis det er noget for dig kan du godt få sendt filerne.

ellers good luck her fra :).
Avatar billede feriboy Nybegynder
07. februar 2010 - 15:50 #2
jeg har fået det lavet af en ven.. ellers tak