Avatar billede Duxii Nybegynder
21. januar 2010 - 10:23 Der er 7 kommentarer

Aktivering af Eksperten.dk profil

Hej.

Er der nogen der ved hvem man kan kontakte hvis man har forsøgt at oprette en konto, som ikke er blevet aktiveret af eksperten.dk, men har fået tilsendt passwords der ikke virker samt aktiveringsnøgle som heller ikke fungere?

Hvis der ikke er nogen man kan kontakte er der så nogen der ved hvordan man kan få aktiveret profilen?

100 point til det rigtige svar :)
Avatar billede ksoren Nybegynder
21. januar 2010 - 11:54 #1
Uha. Jeg har forsøgt at få adgang til min gamle profil siden vi fik det nye layout. Lars og co. er lidt sløve :)
Avatar billede Duxii Nybegynder
21. januar 2010 - 12:33 #2
Det er ikke ordet.

syntes generelt at eksperten.dk er gået meget tilbage på service.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2010 - 20:47 #3
Hvis i vil have hjælp er det altså vigtigt at bruge den rigtiger kategori.

Brug http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/Fejl
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. januar 2010 - 11:14 #4
Det gjorde jeg også i sin tid. Det gjorde ingen forskel :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. januar 2010 - 19:57 #5
Generelt så gør det.
Det giver jo ingen mening at lede i HTML programmeringskategorien, hvis man har et problem med Windows, vel ;)

Derfor er det vigtigt at man bruger den rette kategori.
Desuden så er det ikke sikkert at folkene bag eksperten abonnerer på Fri debat kategorien, men at de abonnerer på kategorier under eksperten giver straks mere mening.

kan du se det nu :)
Avatar billede ksoren Nybegynder
23. januar 2010 - 01:09 #6
Klart. Jeg siger bare, at det hjalp ikke mig at oprette mit spørgsmål derinde. Mit spørgsmål står stadig åbent og ubesvaret hen :)
Avatar billede Duxii Nybegynder
25. januar 2010 - 09:14 #7
Det kan godt være den skulle have ligget derinde. men der sker bare ikke en meter derinde og det er simpelthen for dårligt!