Avatar billede Pallah Nybegynder
20. januar 2010 - 18:08 Der er 1 kommentar

Problemer med at komme på internettet på Playstation 3

Hej experter

Jeg er flyttet på kollegie og har taget min Playstation med, jeg vil gerne have net på den men det viser sig at være meget besværligt da man skal bruge en utility, hvor man skal logge på for overhovedet at komme på nettet. Det skal lige siges at det ikke er trådløst net.

Jeg har prøvet at oprette et net Via min computer, og hvor
Playstation 3'en er connectet Via en switch, som jeg naturligvis også er connectet til.

Jeg undrer mig nu om det overhovedet kan lade sig gøre at komme på nettet, grundet den utility?

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen
Patrick
20. januar 2010 - 22:02 #1