Avatar billede martin_moth Mester
19. januar 2010 - 13:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med at synkronisere Google kalender med outlook 2007

Jeg følger denne vejledning:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA101674951030.aspx#3

jeg når til punkt nr 9, hvor jeg får fejlen i outlook:

Cannot verify or add the calender. Check that the link is correct

Linket er f.eks. http://www.google.com/calendar/ical/tb7lh6duq7q1j7plug3vc1olv8%40group.calendar.google.com/public/basic.ics

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede martin_moth Mester
19. januar 2010 - 13:44 #1
PS. Jeg prøvede at tage den adresse der står under ICAl under Private adress (ikke Calender adress)

Så kan outlook godt kende den.

Mit spørgsmål er så: Hvordan foregår synkroniseringen så - det er en read-only kalender jeg har i outlook nu. Hvor tit opdateres med de ting jeg skriver i kalenderen på min gmail konto?

Kan man få den til at være editerbar også i outlook?
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
19. januar 2010 - 13:49 #2
vil gerne lige følge med her ;-).
Avatar billede martin_moth Mester
19. januar 2010 - 14:04 #3
Og det sidste supplerende spørgsmål: I kalenderoversigten i outlook er dagene, hvor der er aftaler, ikek markeret med fed, som de er i min alm. kalender. Kan man ikke få dem fede, så man kan se hvilke dage der er aftaler?
Avatar billede martin_moth Mester
19. januar 2010 - 14:52 #4
Jeg fatter det ikke. Nogle af begivenhederne i googlecalenderen bliver markeret med fed i outlook-oversigtskalenderen, andre gør ikke.

Aaargh - det er da til at blive idiot af. Gode råd søges!
Avatar billede niller10 Nybegynder
19. januar 2010 - 18:30 #5
Heh... har selv brugt gmail og dens funktioner, Det krap er droppet. for besværligt efter min mening og er i øvrigt ikke tilhenger av google

Har de ikke en telefon support ? mail support du kan kontakte..

Niller
Avatar billede martin_moth Mester
20. januar 2010 - 11:00 #6
Ja, alt virker - PÅNÆR at kun visse events bliver markeret med fed i outlook oversigtskalenderen (navigation pane). Andre gør ikke. Fatter ikke hvorfor - de ER godt nok med i kalenderen i outlook hvis man går ind på den enkelte dag, men kun visse af dem bliver markeret.

Om det er all-day event elelr ej - nogle gange er de markeret i navigation pane, andre gange ikke. Sjovt nok er det dem i nær fremtid der er med, og dem i fjern fremtid der ikke vises...
Avatar billede martin_moth Mester
08. marts 2010 - 09:44 #7
Jeg dropper det og konstaterer, at det ikke virker!

Øv
Avatar billede niller10 Nybegynder
01. september 2010 - 23:50 #8
ta en kig på www.mxhotel.no