Avatar billede Greenseeker Praktikant
18. januar 2010 - 17:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Live Mail problem

Hej!

Jeg har installeret Windows Live Mail samt Live Messenger på min PC med Vista. Jeg har også fået angivet WL Mail som standardprogram til E-mails.

Jeg ønsker dog ikke at bruge WL Mail som standardprogram mere, og vil bare have Messenger til at åbne min Webbaserede hotmail når jeg klikker på "E-mail indbakke" i Messenger.

Hvordan gør jeg det? :o)
Avatar billede Greenseeker Praktikant
02. februar 2010 - 08:52 #1
Ingen hjælp at hente?
Avatar billede Greenseeker Praktikant
17. august 2010 - 10:38 #2
Er vist tid at lukke...