Avatar billede Iain Nybegynder
18. januar 2010 - 17:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CSS /SWF issues med dynamic menu...

http://www.iaincameron.dk/dynam/TopMenu.html
Er i gang med at lave en ny version af mit hjemmeside med en dynamisk drop down menu. Fungere perfekt med Firefox på en mac. Men SWF filen giver problemmer til menuen i IE, Safari og Opera.
Har provede mange forskellige ting med CSS. Position etc. men kan ikke løse det.
Any ideas? Tak i forvejen
Avatar billede flope Nybegynder
18. januar 2010 - 18:04 #1
Hej.

jeg har ikke lige tid til at rode længe med det, men testede det lige, og umiddelbart vil jeg sige at der er noget galt med dine mål.

hvis du fjerner height og width fra Div#Menutop LI, så forsvinder dit problem. håber selv at du kan finde en løsning på resten :)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 18:06 #2
Hvorfor i det hele taget bruge Flash til en drop down menu?

(Hvis du hentyder til det faktum, at Flash på sider altid ligger foran alt andet, så er det desværre bare sådan det er.)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 18:07 #3
Nåh, undskyld. Kiggede ikke på det link du havde skrevet. Læs min kommentar i parentes.
Avatar billede Iain Nybegynder
19. januar 2010 - 21:58 #4
Tak for svarene. In the end I just moved the film down a bit...
Avatar billede Iain Nybegynder
19. januar 2010 - 22:07 #5
Tak for svarene. In the end I just moved the film down a bit...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 18:13 #6
Og du følte ikke at mit svar var til den mindste hjælp?
Avatar billede Iain Nybegynder
20. januar 2010 - 18:41 #7
Hej Kimsey0
Jo, tak for hjælpet!! Forresten er det en 'absolute,' SWF files are always in front of everything?
Do you want the points? Eh, how do I give them to you...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 20:39 #8
Ja, som vi siger på dansk er de "altid foran alt andet". Det er en "fejl" (Adobe ville sikkert kalde det en "feature") som er beskrevet meget på nettet. En løsning der ofte bruges, hvis man ønsker at placere noget over på en Flash fil er, midlertidigt at gøre elementet usynligt.

Ja, som regel giver man jo point til dem der har hjulpet her på Eksperten.dk
Læs følgende punkt i FAQ'en:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-3
Avatar billede Iain Nybegynder
20. januar 2010 - 21:56 #9
Tak igen. Din points er op på en ny spørgsmål.http://www.eksperten.dk/spm/899040
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 22:24 #10
Selv tak :)