Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 15:28 Der er 1 kommentar

Eksportering af mails fra Outlook 2000 til windows live mail

Jeg har ledt efter en løsning på mit problem og kan se at flere har samme problem - blot med Vista.

Jeg har en masse vigtige mails, mappeopsætninger m.m. som jeg gerne vil have med over til min nye computer.

Programmet min mails kører i lige nu er Outlook 2000 og skal overføres til den nye computer som har styresystemet Windows 7 og skal bruges via Windows Live Mail eller på sigt en ny version af Outlook.

Jeg har prøvet at få outlook 2000 til at køre på den nye computer men uden held, får fejl besked om wab dll-fil og at systemet skal konfigureres. Jeg har prøvet det der foreslås men uden held.

Jeg fik vores mail til at virke i Windows Live mail, men nu virker det heller ikke på den gamle computer, da den bliver ved med at bede om et brugernavn og password og kan ikke hente mails ???

Hjælp - jeg vil gerne beholde min opsætning og mine mails. Hvad kan jeg gøre ??

Hilsen Monica
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 15:57 #1
Nå virker den gamle outlook igen. Jeg ændrede paswordet via tdc selvbetjening, det var åbenbart det der skulle til....