Avatar billede martin_moth Mester
18. januar 2010 - 13:37 Der er 1 løsning

Fjern link til gammelt doc.

Når jeg åbner et doc, spørger word mig:

Do you want to merge changes in "A.doc" back into "B.doc"
YES | NO | No, and dont ask again

Jeg har prøvet alle 3 knapper, jeg har prøvet at omdøbe og flytte A.doc, jeg har slette B.doc - intet hjælper - jeg KAN ikke slippe for den besked.

Hvordan får jeg word til at forstå, at jeg bare vil arbejde med A.doc og at den skal glemme alt om B.doc?

Word 2007
Avatar billede martin_moth Mester
18. januar 2010 - 13:42 #1
Nå - åbner jeg dokumentet, gemmer under nyt navn, fjerner orginalen, og omdøber det nye doc til det gamle navn, fatter den det.