Avatar billede Frej85 Nybegynder
18. januar 2010 - 09:43 Der er 2 kommentarer

afslutning af spørgsmål?

Kald mig bare skiløjet eller snot-blind, men jeg magter sku ikke at få afsluttet/slettet mit spørgsmål da jeg har fået det løst... :-/
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. januar 2010 - 09:52 #1
Her er en kort beskrivelse, du åbner den tråd som du vil afslutte ser efter hvem der gav dig den løsning du kunne bruge! så beder du vedkommende om at lægge et svar, når der så kommer et svar accepterer du. hvis der ikke var nogen løsning lægger du selv et svar og accepterer.http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2010 - 09:55 #2
Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.