Avatar billede anthonsen86 Nybegynder
17. januar 2010 - 21:47 Der er 4 kommentarer

IE lukker ned jævnligt

Hej
Min kærestes computer er begyndt at lukke ned på forskellige hjemmesider. Mest når hun skal logge ind på hjemmesider, men også på andre sider, blandt andre denne. Er der nogen der har et bud på hvordan problemet kan afhjælpes?
Avatar billede Vandreren Novice
17. januar 2010 - 21:50 #1
Hvis du ikke vil bruge systemgendannelse, så prøv det her:

  1. Start Internet Explorer, hvis du ikke allerede har startet programmet.
  2. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Avanceret.
  3. Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Aktiver udvidelser til tredjepartswebbrowsere (kræver genstart) i feltet Indstillinger under Gennemsyn, og klik herefter på OK.
  4. Afslut, og genstart derefter Internet Explorer.
17. januar 2010 - 21:57 #2
Velkommen til E. ...

Generelt - liiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilken form for forbindelse ?
Hvilken IE version ?
Hvilken evt. sikkerhedsprogram(mer) ?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2010 - 22:42 #3
Jeg syntes, at et forsøg med en ufarlig systemgendannelse fra før problemet opstod, altid er et forsøg værd

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx

evt fra  fejlsikret med tryk på F8 under opstart

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/323ef48f-7b93-4079-a48a-5c58eec904a11030.mspx
Avatar billede Jensen DK Novice
18. januar 2010 - 07:32 #4
Start explorer og gå i funktioner internetindstillinger-avanceret og nulstil.
Genstart IE.