Avatar billede peterfloee Nybegynder
14. januar 2010 - 12:03 Der er 1 kommentar

En løsning som "binder" det hele sammen.

Hej.

Jeg søger en løsning hvor alle mine apparater arbejder sammen, på en sådan måde at jeg kan:

1. Skrive SMS'er på computeren, som bliver sendt gennem min telefon (gerne over bluetooth, som automatisk connecter når jeg er i nærheden af computeren).
2. Synkronisering af visse mapper på tværs af smartphone, netbook og min hovedbærbar.
    2.1 Her i blandt billeder, musik evt. film.
3. Synkronisering af kalender og bookmarks på alle 3 enheder.

Det skal siges at jeg er villig til at skifte alt mit hardware ud, hvis jeg kan finde sådan en løsning. Har pt. en mac som jeg bruger med bluephoneelite (hvilket virker rigtig godt), som sætter mig i stand til at skrive SMS'er fra min computer
Grunden til at jeg ville høre jer er fordi at jeg er ved at være træt af min mac og dens måde at arbejde på.. Har aldrig rigtig vænnet mig til systemet. Det er sådan set et program til sprøgsmål 1 jeg er mest interesseret i, og jeg kan desværre ikke selv finde et på google eller andre steder.

Pris er ligegyldig!! Jeg har pt ikke er en smartphone, da fx motorola Droid, Nexus og iPhone 3GS ikke kan virke med SMS funktionen i bluephoneelite. Ejer heller ikke en netbook, men er meget interesseret i en hvis ovenstående kan lade sig gøre...
Avatar billede store-morten Ekspert
18. januar 2010 - 12:46 #1
Nokia PC Suite 7.1