Avatar billede cosmo21 Novice
13. januar 2010 - 07:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XBOX 360 med røde lys..?

Hej alle

SÅ må det være sket min XBOX 360 sagde farvel og tak i går og lysdeoderne foran er alle røde intet billed på skærmen.

Harddisk har været taget af men ingen forandring hvilket må betyde at det i´kke er den den er galt med ? eller ?

1. Kan nogle herinde fortælle mig hvem jeg kan kontakte for og få den byttet til en ny. Har hørt om flere der har fået en ny af Microsoft men ikke kontaktnummer o.s.v.??

2. Sidste spørgsmål - Kan nogle herinde fortælle mig at skulle jeg ikke have en chance fr at få den byttet skal jeg så købve en "XBOX 360 arcade uden Harddisk" og smide min gamle harddisk i.
Avatar billede amd Nybegynder
13. januar 2010 - 12:46 #1
Microsoft yder jo garanti på dem, hvis ikke den har været åbnet, og den er indenfor garantiperioden. Ellers kan den laves - det skyldes som regel overophedning. Jeg kan afhjælpe problemet evt., kan også flashe, så den kan køre backupspil.

Harddisken kan du bruge i alle modeller ;)
Avatar billede cosmo21 Novice
13. januar 2010 - 22:13 #2
ok kan fortælle jeg fik at vide at Microsoft support på tlf. 80884097 kan sende en ny indenfor 3 ugers tid.

Det kommer sig af de har forlænget garantien til 3 år hørte jeg i 2 butikker Game og Game Stop. Microsoft er godt klar over mange brænder sammen ofte pga overophedning. PS3 har vidst en fordel der.. den er nærmest kold i samligning :-)

Problemet kaldes Ring of Death.
Man får en kasse og sende maskinen afsted i gratis og så skulle det bare køre derudad.
Avatar billede amd Nybegynder
13. januar 2010 - 22:17 #3
Ja eller red ring of death ( RROD ) ;) Reparerer jævnligt XBOXe med den fejl :P

Men rart for dig hvis du får en ny ;)
Avatar billede cosmo21 Novice
19. januar 2010 - 18:07 #4
Er det nemt og reparere den form for fejl i en xbox 360
Avatar billede djqck Nybegynder
13. august 2010 - 22:04 #5
Heh hvis du ikke har granti mer så kan du jo købe den her http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&menu=xbox360&varenr=2652 har selv haft en hvid xbox fra 2005 og har haft rrod og den her ting har hjulpet mig men efter lidt tid købte jeg en ELITE fra 2009 og der er rrod lavet og den kommer aldrig igen
Avatar billede Jeb3 Nybegynder
19. marts 2012 - 11:09 #6
Min dreng har en, købt d. 25 april 2010. Men MS påstår, den er købt for længere tid siden, og dermed IKKE omfattet af garantien.

MEN - vi har heldigvis fakturaen.

Hvis det ikke lykkes os at få dem til at bytte/reparere, AMD, kan vi så logge dig til st gøre det? Selvfølgelig mod gebyr.:)